Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793
Назва: Основи маркетингу
Автори: Сусліков, Леонід Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Дата публікації: 2008
Видавництво: УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Сусліков Л. М., Студеняк І. П. Основи маркетингу : навчальний посібник. / рец. : І. І. Опачко, Б. М. Коперльос. – Ужгород : Видавничий центр УжНУ „Говерла”, 2008 – 111 с.
Короткий огляд (реферат): Посібник написаний на основі лекцій з курсу „Основи маркетингу та менджменту”, який читається для студентів кафедри прикладної фізики Ужгородського національного університета. У посібнику розглянуто основні закономірності розвитку ринку та сутність таких категорій сучасних ринкових відносин як маркетинг, методи дослідження ринку та маркетингових можливостей, споживчі ринки і ринок підприємств та їх характерні риси, стратегія і тактика маркетингу, оптова та роздрібна торгівля, просування товару, організація управління маркетингом, елементи організацій та процесу управління, функції управління, сутність керівництва. Мета курсу “Основи маркетингу” – ознайомити студентів з основними законами розвитку ринку, принципами, цілями та функціями маркетингу, концепціями маркетингової діяльності, її організацією, методами дослідження ринку та визначення маркетингових можливостей, вивчення основних положень, закономірностей маркетингової діяльності підприємств та установ при переході економіки на ринкові відносини, засвоєння принципів наукового підходу до підготовки спеціалістів в області управління виробництвом. Посібник рекомендований для студентів фізико-технічних спеціальностей.
Опис: Рекомендовано до друку Редакційно-Видавничою радою Ужгородського національного університету (протокол № 5 від 8 жовтня 2008 р. )
Тип: Text
Тип публікації: Книга, підручник
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ- 2008.pdf989.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.