Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793
Название: Основи маркетингу
Авторы: Сусліков, Леонід Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Дата публикации: 2008
Издательство: УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Сусліков Л. М., Студеняк І. П. Основи маркетингу : навчальний посібник. / рец. : І. І. Опачко, Б. М. Коперльос. – Ужгород : Видавничий центр УжНУ „Говерла”, 2008 – 111 с.
Краткий осмотр (реферат): Посібник написаний на основі лекцій з курсу „Основи маркетингу та менджменту”, який читається для студентів кафедри прикладної фізики Ужгородського національного університета. У посібнику розглянуто основні закономірності розвитку ринку та сутність таких категорій сучасних ринкових відносин як маркетинг, методи дослідження ринку та маркетингових можливостей, споживчі ринки і ринок підприємств та їх характерні риси, стратегія і тактика маркетингу, оптова та роздрібна торгівля, просування товару, організація управління маркетингом, елементи організацій та процесу управління, функції управління, сутність керівництва. Мета курсу “Основи маркетингу” – ознайомити студентів з основними законами розвитку ринку, принципами, цілями та функціями маркетингу, концепціями маркетингової діяльності, її організацією, методами дослідження ринку та визначення маркетингових можливостей, вивчення основних положень, закономірностей маркетингової діяльності підприємств та установ при переході економіки на ринкові відносини, засвоєння принципів наукового підходу до підготовки спеціалістів в області управління виробництвом. Посібник рекомендований для студентів фізико-технічних спеціальностей.
Описание: Рекомендовано до друку Редакційно-Видавничою радою Ужгородського національного університету (протокол № 5 від 8 жовтня 2008 р. )
Тип: Text
Тип публикации: Книга, підручник
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри прикладної фізики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ- 2008.pdf989.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.