Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793
Title: Основи маркетингу
Authors: Сусліков, Леонід Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Issue Date: 2008
Publisher: УжНУ «Говерла»
Citation: Сусліков Л. М., Студеняк І. П. Основи маркетингу : навчальний посібник. / рец. : І. І. Опачко, Б. М. Коперльос. – Ужгород : Видавничий центр УжНУ „Говерла”, 2008 – 111 с.
Abstract: Посібник написаний на основі лекцій з курсу „Основи маркетингу та менджменту”, який читається для студентів кафедри прикладної фізики Ужгородського національного університета. У посібнику розглянуто основні закономірності розвитку ринку та сутність таких категорій сучасних ринкових відносин як маркетинг, методи дослідження ринку та маркетингових можливостей, споживчі ринки і ринок підприємств та їх характерні риси, стратегія і тактика маркетингу, оптова та роздрібна торгівля, просування товару, організація управління маркетингом, елементи організацій та процесу управління, функції управління, сутність керівництва. Мета курсу “Основи маркетингу” – ознайомити студентів з основними законами розвитку ринку, принципами, цілями та функціями маркетингу, концепціями маркетингової діяльності, її організацією, методами дослідження ринку та визначення маркетингових можливостей, вивчення основних положень, закономірностей маркетингової діяльності підприємств та установ при переході економіки на ринкові відносини, засвоєння принципів наукового підходу до підготовки спеціалістів в області управління виробництвом. Посібник рекомендований для студентів фізико-технічних спеціальностей.
Description: Рекомендовано до друку Редакційно-Видавничою радою Ужгородського національного університету (протокол № 5 від 8 жовтня 2008 р. )
Type: Text
Publication type: Книга, підручник
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ- 2008.pdf989.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.