Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793
Название: Основи маркетингу
Авторы: Сусліков, Леонід Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Дата публикации: 2008
Издательство: УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Сусліков Леонід Михайлович. Основи маркетингу : навч. посіб. для студ. фізико-техн. спец. / Л. М. Сусліков, І. П. Студеняк ; рец. : І. І. Опачко, Б. М. Коперльос. – Ужгород : Вид. центр УжНУ „Говерла”, 2008. – 111 с. : іл. – Бібліогр.: с. 108.
Краткий осмотр (реферат): Посібник написаний на основі лекцій з курсу „Основи маркетингу та менджменту”, який читається для студентів кафедри прикладної фізики Ужгородського національного університета. У посібнику розглянуто основні закономірності розвитку ринку та сутність таких категорій сучасних ринкових відносин як маркетинг, методи дослідження ринку та маркетингових можливостей, споживчі ринки і ринок підприємств та їх характерні риси, стратегія і тактика маркетингу, оптова та роздрібна торгівля, просування товару, організація управління маркетингом, елементи організацій та процесу управління, функції управління, сутність керівництва. Мета курсу “Основи маркетингу” – ознайомити студентів з основними законами розвитку ринку, принципами, цілями та функціями маркетингу, концепціями маркетингової діяльності, її організацією, методами дослідження ринку та визначення маркетингових можливостей, вивчення основних положень, закономірностей маркетингової діяльності підприємств та установ при переході економіки на ринкові відносини, засвоєння принципів наукового підходу до підготовки спеціалістів в області управління виробництвом. Посібник рекомендований для студентів фізико-технічних спеціальностей.
Описание: Рекомендовано до друку Редакційно-Видавничою радою Ужгородського національного університету (протокол № 5 від 8 жовтня 2008 р. )
Тип: Text
Тип публикации: Навчальний посібник
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56793
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні видання кафедри прикладної фізики і квантової електроніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ- 2008.pdf989.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.