Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/569
Назва: Історіографічний аспект розвитку освіти дорослих в Сполучених Штатах Америки
Інші назви: Historiographic aspects of the development of adult education in the United States
Автори: Коржинська, Тетяна Валентинівна
Ключові слова: освіта дорослих, історіографія, формальна освіта, неформальна освіта, інформальна освіта
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Коржинська, Т. В. Історіографічний аспект розвитку освіти дорослих в Сполучених Штатах Америки [Текст] / Т. В. Коржинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 103–105. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 105 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу історіографічного аспекту розвитку освіти дорослих у Сполучених Штатах Америки. Здійснено аналіз теоретичних підходів американських учених до проблем освіти дорослих, доведено їх важливість та акту- альність. Освіта дорослих розглядається як освітній процес навчання впродовж життя, який спрямований на задоволення освітніх потреб дорослих, їхнього подальшого соціально- професійного зростання та самореалізації. Ключові слова: освіта дорослих, історіографія, фор- мальна освіта, неформальна освіта, інформальна освіта
Опис: The article is devoted to the analysis of historiographic aspects concerning the history of adult education in the United States of America. Theoretical approaches of American scientists to the problem of adult education have been analyzed, their importance and necessity have been substantiated. Adult education is seen as an educational process of lifelong learning, which aims to meet the educational needs of adults, their future social and professional growth and development. Key words: adult education, historiography, formal education, informal education, non-formal education. Серія “Педагогіка, соціальна робота“.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/569
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.