Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5694
Title: Особливості соціалізації молодших школярів засобами арт-терапії
Other Titles: Specifics of socialization of junior schoolchildren by means of art-therapy
Authors: Сорока, О.В.
Keywords: соціалізація, арт-терапія, молодший шкільний вік, початкова школа
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Сорока, О. В. Особливості соціалізації молодших школярів засобами арт-терапії [Текст] / О. В. Сорока // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 138–140. – Бібліогр.: с. 140 (14 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті представлено основні наукові підходи до визначення поняття «соціалізація»; розглядаються особливості соціалізації молодших школярів; запропоновано використання засобів арт-терапії для покращення процесу соціалізації учнів молодшого шкільного віку; представлено структуру арт-терапевтичного заняття з дітьми. Ключові слова: соціалізація, арт-терапія, молодший шкільний вік, початкова школа.
The author of the article has considered the main scientific approaches to the definition of the notion “socialization”. The features of socialization of junior schoolchildren have been examined. The use of facilities of art-therapy has been offered for the improvement of process of socialization of students of midchildhood age. Keywords: socialization, art-therapy, midchildhood age, initial school.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5694
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.