Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5694
Назва: Особливості соціалізації молодших школярів засобами арт-терапії
Інші назви: Specifics of socialization of junior schoolchildren by means of art-therapy
Автори: Сорока, О.В.
Ключові слова: соціалізація, арт-терапія, молодший шкільний вік, початкова школа
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Сорока, О. В. Особливості соціалізації молодших школярів засобами арт-терапії [Текст] / О. В. Сорока // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 138–140. – Бібліогр.: с. 140 (14 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті представлено основні наукові підходи до визначення поняття «соціалізація»; розглядаються особливості соціалізації молодших школярів; запропоновано використання засобів арт-терапії для покращення процесу соціалізації учнів молодшого шкільного віку; представлено структуру арт-терапевтичного заняття з дітьми. Ключові слова: соціалізація, арт-терапія, молодший шкільний вік, початкова школа.
The author of the article has considered the main scientific approaches to the definition of the notion “socialization”. The features of socialization of junior schoolchildren have been examined. The use of facilities of art-therapy has been offered for the improvement of process of socialization of students of midchildhood age. Keywords: socialization, art-therapy, midchildhood age, initial school.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5694
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.