Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5701
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Туленко, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-11T11:42:47Z | - |
dc.date.available | 2016-01-11T11:42:47Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Туленко, М. Впровадження результатів наукових досліджень із емпіричної психології у навчальний процес [Текст] / М. Туленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 153–155. – Бібліогр.: с. 155 (11 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5701 | - |
dc.description.abstract | Стаття розглядає проблеми навчання загалом та потреби підвищення вміння навчатися у нинішніх студентів, обговорюється концепція стилю навчання, охарактеризовані різні стилі навчання згідно Д.Колба і представлені результати тестування стилів навчання 65 студентів, які навчаються на учителів біології. Ключові слова: стиль навчання, когнітивний стиль, студент, учитель. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has considered the issues of learning skills development of current students, has discussed the concept of learning style, characterized different learning styles D.Kolb and presented the results of a survey of learning styles of 65 students biology-to-be-teachers. Key words: learning style, cognitive style, student, teacher. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | стиль навчання | uk |
dc.subject | когнітивний стиль | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | учитель | uk |
dc.title | Впровадження результатів наукових досліджень із емпіричної психології у навчальний процес | uk |
dc.title.alternative | Implementation of research results of empirical psychology into the educational process | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.pdf | 189.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.