Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5701
Назва: Впровадження результатів наукових досліджень із емпіричної психології у навчальний процес
Інші назви: Implementation of research results of empirical psychology into the educational process
Автори: Туленко, Марія
Ключові слова: стиль навчання, когнітивний стиль, студент, учитель
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Туленко, М. Впровадження результатів наукових досліджень із емпіричної психології у навчальний процес [Текст] / М. Туленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 153–155. – Бібліогр.: с. 155 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає проблеми навчання загалом та потреби підвищення вміння навчатися у нинішніх студентів, обговорюється концепція стилю навчання, охарактеризовані різні стилі навчання згідно Д.Колба і представлені результати тестування стилів навчання 65 студентів, які навчаються на учителів біології. Ключові слова: стиль навчання, когнітивний стиль, студент, учитель.
The author of the article has considered the issues of learning skills development of current students, has discussed the concept of learning style, characterized different learning styles D.Kolb and presented the results of a survey of learning styles of 65 students biology-to-be-teachers. Key words: learning style, cognitive style, student, teacher.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5701
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.pdf189.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.