Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5701
Название: Впровадження результатів наукових досліджень із емпіричної психології у навчальний процес
Другие названия: Implementation of research results of empirical psychology into the educational process
Авторы: Туленко, Марія
Ключевые слова: стиль навчання, когнітивний стиль, студент, учитель
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Туленко, М. Впровадження результатів наукових досліджень із емпіричної психології у навчальний процес [Текст] / М. Туленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 153–155. – Бібліогр.: с. 155 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття розглядає проблеми навчання загалом та потреби підвищення вміння навчатися у нинішніх студентів, обговорюється концепція стилю навчання, охарактеризовані різні стилі навчання згідно Д.Колба і представлені результати тестування стилів навчання 65 студентів, які навчаються на учителів біології. Ключові слова: стиль навчання, когнітивний стиль, студент, учитель.
The author of the article has considered the issues of learning skills development of current students, has discussed the concept of learning style, characterized different learning styles D.Kolb and presented the results of a survey of learning styles of 65 students biology-to-be-teachers. Key words: learning style, cognitive style, student, teacher.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5701
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.pdf189.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.