Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5701
Title: | Впровадження результатів наукових досліджень із емпіричної психології у навчальний процес |
Other Titles: | Implementation of research results of empirical psychology into the educational process |
Authors: | Туленко, Марія |
Keywords: | стиль навчання, когнітивний стиль, студент, учитель |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Туленко, М. Впровадження результатів наукових досліджень із емпіричної психології у навчальний процес [Текст] / М. Туленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 153–155. – Бібліогр.: с. 155 (11 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Стаття розглядає проблеми навчання загалом та потреби підвищення вміння навчатися у нинішніх студентів, обговорюється концепція стилю навчання, охарактеризовані різні стилі навчання згідно Д.Колба і представлені результати тестування стилів навчання 65 студентів, які навчаються на учителів біології.
Ключові слова: стиль навчання, когнітивний стиль, студент, учитель. The author of the article has considered the issues of learning skills development of current students, has discussed the concept of learning style, characterized different learning styles D.Kolb and presented the results of a survey of learning styles of 65 students biology-to-be-teachers. Key words: learning style, cognitive style, student, teacher. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5701 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.pdf | 189.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.