Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/571
Title: Види конфліктів у діловому спілкуванні
Other Titles: Types of conflicts in the business communication
Authors: Краснова, Наталія Павлівна
Keywords: конструктивний конфлікт, деструктивний конфлікт, типологія конфліктів у діловому спілкуванні
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Краснова, Н. П. Види конфліктів у діловому спілкуванні [Текст] / Н. П. Краснова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 108–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 111 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У даній статті розглядаються позитивні сторони кон- флікту у діловому спілкуванні, до яких відносяться: усунення суперечностей між учасниками конфлікту, ближче дізнають- ся про індивідуальні особливості опонента, знижується пси- хологічна напруженість між учасниками конфлікту, конфлікт дозволяє його учасникам збагатитися новим досвідом, спри- яє стабілізації взаємин опонентів; розкриваються конструк- тивні функції конфлікту, а саме: інформаційно-пізнавальна, інтегративна стимулювання адаптації; характеризується деструктивний конфлікт у діловому спілкуванні, до функцій якого відносяться: погіршення психологічного стану учасни- ків, руйнівність міжособистісних відносин, зниженням ефек- тивності діяльності та ін.; доводиться, що конфлікт, як передбачувана розбіжність інтересів у діловому спілкуванні виникає тоді, коли відсутня альтернатива задовольнити домагання обох сторін; надається типологія конфліктів у діловому спілкуванні: структурні, інноваційні, позиційні, кон- флікти справедливості, суперництва, динамічні, а також вну- трішньоособистісні, міжособистісні, групові, конфлікти між особою і групою. Ключові слова: конструктивний конфлікт, деструктив- ний конфлікт, типологія конфліктів у діловому спілкуванні.
Description: This article examines the positive sides of the conflict in business communication, which include: elimination of contradictions between the parties in conflict, closer recognizable individual features of the opponent, reduced psychological tension between the parties to the conflict, the conflict allows its participants to enrich yourself with new experience, contributes to the stabilization of the relations opponents; discloses constructive functions of the conflict, namely: information-cognitive, integrative and stimulating adaptation, characterized by destructive the conflict in the business community, the functions of which include: deterioration of the psychological status of the participants, the destruction of interpersonal relations, reduction of efficiency of activity, etc.; it is proved that the conflict, as foreseen disagreement interests in business communication occurs only when there is no alternative to satisfy the requirements of the two parties; a typology of conflicts in business communication: structural, innovative, position, conflicts of justice, competition, dynamic, as well as inner personal, interpersonal, group, conflicts between the individual and the group. Key words: constructive conflict, destructive conflict, the typology of conflicts in the business community.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/571
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИДИ КОНФЛІКТІВ У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ.pdf325.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.