Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/571
Назва: Види конфліктів у діловому спілкуванні
Інші назви: Types of conflicts in the business communication
Автори: Краснова, Наталія Павлівна
Ключові слова: конструктивний конфлікт, деструктивний конфлікт, типологія конфліктів у діловому спілкуванні
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Краснова, Н. П. Види конфліктів у діловому спілкуванні [Текст] / Н. П. Краснова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 108–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 111 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються позитивні сторони кон- флікту у діловому спілкуванні, до яких відносяться: усунення суперечностей між учасниками конфлікту, ближче дізнають- ся про індивідуальні особливості опонента, знижується пси- хологічна напруженість між учасниками конфлікту, конфлікт дозволяє його учасникам збагатитися новим досвідом, спри- яє стабілізації взаємин опонентів; розкриваються конструк- тивні функції конфлікту, а саме: інформаційно-пізнавальна, інтегративна стимулювання адаптації; характеризується деструктивний конфлікт у діловому спілкуванні, до функцій якого відносяться: погіршення психологічного стану учасни- ків, руйнівність міжособистісних відносин, зниженням ефек- тивності діяльності та ін.; доводиться, що конфлікт, як передбачувана розбіжність інтересів у діловому спілкуванні виникає тоді, коли відсутня альтернатива задовольнити домагання обох сторін; надається типологія конфліктів у діловому спілкуванні: структурні, інноваційні, позиційні, кон- флікти справедливості, суперництва, динамічні, а також вну- трішньоособистісні, міжособистісні, групові, конфлікти між особою і групою. Ключові слова: конструктивний конфлікт, деструктив- ний конфлікт, типологія конфліктів у діловому спілкуванні.
Опис: This article examines the positive sides of the conflict in business communication, which include: elimination of contradictions between the parties in conflict, closer recognizable individual features of the opponent, reduced psychological tension between the parties to the conflict, the conflict allows its participants to enrich yourself with new experience, contributes to the stabilization of the relations opponents; discloses constructive functions of the conflict, namely: information-cognitive, integrative and stimulating adaptation, characterized by destructive the conflict in the business community, the functions of which include: deterioration of the psychological status of the participants, the destruction of interpersonal relations, reduction of efficiency of activity, etc.; it is proved that the conflict, as foreseen disagreement interests in business communication occurs only when there is no alternative to satisfy the requirements of the two parties; a typology of conflicts in business communication: structural, innovative, position, conflicts of justice, competition, dynamic, as well as inner personal, interpersonal, group, conflicts between the individual and the group. Key words: constructive conflict, destructive conflict, the typology of conflicts in the business community.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/571
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИДИ КОНФЛІКТІВ У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ.pdf325.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.