Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57262
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боярищева, Тетяна Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Герич, Мирослава Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Погоріляк, Олександр Олександрович | - |
dc.contributor.author | Синявська, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Тегза, Антоніна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-07T22:14:27Z | - |
dc.date.available | 2024-01-07T22:14:27Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-04 | - |
dc.identifier.citation | Боярищева, Т., Герич, М., Погоріляк, О., Синявська, О., & Тегза, А. (2022). Засоби активізації навчальної діяльності майбутніх вчителів математики під час вивчення математичного аналізу. Фізико-математична освіта, 37(5), С. 7-16. | uk |
dc.identifier.issn | 2413-1571 | - |
dc.identifier.issn | 2413-158X | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57262 | - |
dc.description | In this article, to activate the cognitive activity of the student during the study of mathematical analysis, it is proposed to combine classical tools with modern computer tools, in particular, the use of GeoGebra and Maxima packages. The implementation of this approach is shown in concrete examples. | uk |
dc.description.abstract | В даній статті запропоновано для активізації пізнавальної діяльності здобувача під час вивчення математичного аналізу поєднувати класичні засоби разом із сучасними комп’ютерними, зокрема використання пакетів GeoGebra та Maxima. Реалізацію такого підходу показано на конкретних прикладах. Наведено приклади розв’язування задач у системі динамічної математики GeoGebra та пакеті Maxima. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Фізико-математичний факультет СумДПУ імені А.С. Макаренка | uk |
dc.subject | засоби активізації | uk |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | математичний аналіз | uk |
dc.subject | GeoGebra | uk |
dc.subject | Maxima | uk |
dc.title | ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ | uk |
dc.title.alternative | MEANS OF ACTIVATING EDUCATIONAL ACTIVITIES OF FUTURE MATHEMATICS TEACHERS DURING THE STUDY OF MATHEMATICAL ANALYSIS | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри теорії ймовірностей і математичного аналізу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2022-375-boiaryshchevaherychpohoriliaksyniavskategza_друкована стаття_04_11_2022.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.