Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57262
Title: | ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ |
Other Titles: | MEANS OF ACTIVATING EDUCATIONAL ACTIVITIES OF FUTURE MATHEMATICS TEACHERS DURING THE STUDY OF MATHEMATICAL ANALYSIS |
Authors: | Боярищева, Тетяна Валеріївна Герич, Мирослава Сергіївна Погоріляк, Олександр Олександрович Синявська, Ольга Олександрівна Тегза, Антоніна Михайлівна |
Keywords: | засоби активізації, пізнавальна діяльність, математичний аналіз, GeoGebra, Maxima |
Issue Date: | 4-Nov-2022 |
Publisher: | Фізико-математичний факультет СумДПУ імені А.С. Макаренка |
Citation: | Боярищева, Т., Герич, М., Погоріляк, О., Синявська, О., & Тегза, А. (2022). Засоби активізації навчальної діяльності майбутніх вчителів математики під час вивчення математичного аналізу. Фізико-математична освіта, 37(5), С. 7-16. |
Abstract: | В даній статті запропоновано для активізації пізнавальної діяльності здобувача під час вивчення математичного аналізу поєднувати класичні засоби разом із сучасними комп’ютерними, зокрема використання пакетів GeoGebra та Maxima. Реалізацію такого підходу показано на конкретних прикладах. Наведено приклади розв’язування задач у системі динамічної математики GeoGebra та пакеті Maxima. |
Description: | In this article, to activate the cognitive activity of the student during the study of mathematical analysis, it is proposed to combine classical tools with modern computer tools, in particular, the use of GeoGebra and Maxima packages. The implementation of this approach is shown in concrete examples. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57262 |
ISSN: | 2413-1571 2413-158X |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри теорії ймовірностей і математичного аналізу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2022-375-boiaryshchevaherychpohoriliaksyniavskategza_друкована стаття_04_11_2022.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.