Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57361
Название: Соціально-педагогічні чинники реформування початкової освіти на Закарпатті у 20-х-30 роках ХХ століття
Другие названия: SOCIAL AND PEDAGOGICAL FACTORS OF REFORMING OF THE PRIMARY EDUCATION IN TRANSCARPATHIA IN 20TH -30TH OF THE 20TH CENTURY
Авторы: Ваколя, Зоряна Михайлівна
Ключевые слова: Реформування початкової освіти на Закарпатті у 20-х-30 роках ХХ століття, Ключові слова: початкова освіта, народна школа, Підкарпатська Русь, педагог, шкільництво, освітній процес, гуманізм, любов, доброта.
Дата публикации: мая-2020
Издательство: Center of Modern Pedagogy "Learning Without Borders" (Canada).
Библиографическое описание: Ваколя З.М. Соціально-педагогічні чинники реформування початкової освіти на Закарпатті у 20-х-30 роках ХХ століття. Virtus: Scientific Journal. 2020. № 44. Р. 68–72.
Краткий осмотр (реферат): У статті характеризуються процеси, пов‟язані із розбудовою початкової освіти на Закарпатті у 20–30- их роках XX століття у період входження краю під назвою «Підкарпатська Русь» до складу Чехословацької республіки.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57361
ISSN: 2410-4388 (Print)
2415-3133 (Online)
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Journal44 (4).pdf4.49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.