Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57361
Назва: Соціально-педагогічні чинники реформування початкової освіти на Закарпатті у 20-х-30 роках ХХ століття
Інші назви: SOCIAL AND PEDAGOGICAL FACTORS OF REFORMING OF THE PRIMARY EDUCATION IN TRANSCARPATHIA IN 20TH -30TH OF THE 20TH CENTURY
Автори: Ваколя, Зоряна Михайлівна
Ключові слова: Реформування початкової освіти на Закарпатті у 20-х-30 роках ХХ століття, Ключові слова: початкова освіта, народна школа, Підкарпатська Русь, педагог, шкільництво, освітній процес, гуманізм, любов, доброта.
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Center of Modern Pedagogy "Learning Without Borders" (Canada).
Бібліографічний опис: Ваколя З.М. Соціально-педагогічні чинники реформування початкової освіти на Закарпатті у 20-х-30 роках ХХ століття. Virtus: Scientific Journal. 2020. № 44. Р. 68–72.
Короткий огляд (реферат): У статті характеризуються процеси, пов‟язані із розбудовою початкової освіти на Закарпатті у 20–30- их роках XX століття у період входження краю під назвою «Підкарпатська Русь» до складу Чехословацької республіки.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57361
ISSN: 2410-4388 (Print)
2415-3133 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Journal44 (4).pdf4.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.