Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57361
Назва: | Соціально-педагогічні чинники реформування початкової освіти на Закарпатті у 20-х-30 роках ХХ століття |
Інші назви: | SOCIAL AND PEDAGOGICAL FACTORS OF REFORMING OF THE PRIMARY EDUCATION IN TRANSCARPATHIA IN 20TH -30TH OF THE 20TH CENTURY |
Автори: | Ваколя, Зоряна Михайлівна |
Ключові слова: | Реформування початкової освіти на Закарпатті у 20-х-30 роках ХХ століття, Ключові слова: початкова освіта, народна школа, Підкарпатська Русь, педагог, шкільництво, освітній процес, гуманізм, любов, доброта. |
Дата публікації: | тра-2020 |
Видавництво: | Center of Modern Pedagogy "Learning Without Borders" (Canada). |
Бібліографічний опис: | Ваколя З.М. Соціально-педагогічні чинники реформування початкової освіти на Закарпатті у 20-х-30 роках ХХ століття. Virtus: Scientific Journal. 2020. № 44. Р. 68–72. |
Короткий огляд (реферат): | У статті характеризуються процеси, пов‟язані із розбудовою початкової освіти на Закарпатті у 20–30- их роках XX століття у період входження краю під назвою «Підкарпатська Русь» до складу Чехословацької республіки. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57361 |
ISSN: | 2410-4388 (Print) 2415-3133 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Journal44 (4).pdf | 4.49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.