Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5738
Title: Методика формування та реалізації регіональної програми розвитку малого підприємництва
Other Titles: Method of formation and implementation of regional program of the development of small enterprises
Authors: Жуков, Святослав Августович
Keywords: мале підприємництво, регіональна програма розвитку малого підприємництва, маркетингове дослідження, діагностика стану розвитку малого підприємництва
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Жуков, С. А. Методика формування та реалізації регіональної програми розвитку малого підприємництва / С. А. Жуков // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / Редкол.: В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Спецвип. 33. Ч.3. – С. 100–105. – Бібліогр.: с. 105 (10 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: Проведено аналіз методики формування та реалізації регіональної програми розвитку малого підприємництва, визначено головну мету Програми. Акцентована увага на взаємодії центральних і регіональних органів виконавчої влади, дорадчих органів та громадських організацій з питань розробки і реалізації регіональної програми, а також процесу формування Програми. Особлива увага приділена допроектній стадії формування і реалізації Програми, визначені показники діагностики поточного стану і стану в ретроспективі щодо розвитку малого підприємництва в регіоні. Ключові слова: мале підприємництво, регіональна програма розвитку малого підприємництва, маркетингове дослідження, діагностика стану розвитку малого підприємництва.
The analysis methods of formation and realization of regional programs of development of small businesses, defined the main objective of the program. The attention on the interaction between central and regional executive authorities, adviser to the bodies bodies and public organizations on issues of development and implementation of regional programs, as well as the formation process of the Program. Particular attention aisle before the stage projects stage of formation and implementation of Program, determined for the diagnosis of the current the state, in retrospect, relative small business development in the region. Key words: small business, a regional program of small business development, marketing research, diagnostics of small business development.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5738
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 3 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.