Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5738
Название: Методика формування та реалізації регіональної програми розвитку малого підприємництва
Другие названия: Method of formation and implementation of regional program of the development of small enterprises
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Ключевые слова: мале підприємництво, регіональна програма розвитку малого підприємництва, маркетингове дослідження, діагностика стану розвитку малого підприємництва
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Жуков, С. А. Методика формування та реалізації регіональної програми розвитку малого підприємництва / С. А. Жуков // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / Редкол.: В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Спецвип. 33. Ч.3. – С. 100–105. – Бібліогр.: с. 105 (10 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Проведено аналіз методики формування та реалізації регіональної програми розвитку малого підприємництва, визначено головну мету Програми. Акцентована увага на взаємодії центральних і регіональних органів виконавчої влади, дорадчих органів та громадських організацій з питань розробки і реалізації регіональної програми, а також процесу формування Програми. Особлива увага приділена допроектній стадії формування і реалізації Програми, визначені показники діагностики поточного стану і стану в ретроспективі щодо розвитку малого підприємництва в регіоні. Ключові слова: мале підприємництво, регіональна програма розвитку малого підприємництва, маркетингове дослідження, діагностика стану розвитку малого підприємництва.
The analysis methods of formation and realization of regional programs of development of small businesses, defined the main objective of the program. The attention on the interaction between central and regional executive authorities, adviser to the bodies bodies and public organizations on issues of development and implementation of regional programs, as well as the formation process of the Program. Particular attention aisle before the stage projects stage of formation and implementation of Program, determined for the diagnosis of the current the state, in retrospect, relative small business development in the region. Key words: small business, a regional program of small business development, marketing research, diagnostics of small business development.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5738
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 3 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ.pdf312.12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.