Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5744
Title: Використання методики Марії Монтессорі у діяльності гувернера
Other Titles: Making use of Maria Montessori methodics in the activity of a governer
Authors: Акіншева, Ірина Петрівна
Keywords: методика, гувернер, вільне виховання, сенситивні періоди, Монтессорі – матеріали
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Акіншева, І. П. Використання методики Марії Монтессорі у діяльності гувернера [Текст] / І. П. Акіншева // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 9–10. – Бібліогр.: с. 10 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: За останні десятиліття з’являються нові педагогічні теорії, присвячені ранньому розвитку малюків, відкриваються нові дитячі садки і групи підготовки до школи, які працюють за оригінальними вітчизняними та зарубіжними методиками. Усі вони переслідують одну мету – допомогти батькам в розвитку дитини, зокрема система дошкільного виховання Марії Монтессорі, яка головну увагу приділяла розвитку пізнавальних здібностей дітей і використовувала для цього спеціальні дидактичні матеріали. Характеристика сенситивних періодів, які розглядаються у статті, дозволяє створити навколо дитини таке середовище, щоб воно сприяло розвитку навичок. Ключові слова: методика, гувернер, вільне виховання, сенситивні періоди, Монтессорі – матеріали.
The topicality of the researched theme is in the fact, that there appear in the last decades new pedagogical theories, devoted to early child development, as well as new preschool and groups open to prepare kids to a school, which work after original domestic and foreign methods. All of them pursue one purpose – to help parents in the child development, in particular the system of preschool education of Maria Montessori, who has paid much attention to the development of cognitive capabilities of children and has used the special didactics materials for this purpose. Key words: method, governer, free education, sensitive periods, Montessori are materials.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5744
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ МАРІЇ МОНТЕССОРІ.pdf192.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.