Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5744
Назва: Використання методики Марії Монтессорі у діяльності гувернера
Інші назви: Making use of Maria Montessori methodics in the activity of a governer
Автори: Акіншева, Ірина Петрівна
Ключові слова: методика, гувернер, вільне виховання, сенситивні періоди, Монтессорі – матеріали
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Акіншева, І. П. Використання методики Марії Монтессорі у діяльності гувернера [Текст] / І. П. Акіншева // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 9–10. – Бібліогр.: с. 10 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): За останні десятиліття з’являються нові педагогічні теорії, присвячені ранньому розвитку малюків, відкриваються нові дитячі садки і групи підготовки до школи, які працюють за оригінальними вітчизняними та зарубіжними методиками. Усі вони переслідують одну мету – допомогти батькам в розвитку дитини, зокрема система дошкільного виховання Марії Монтессорі, яка головну увагу приділяла розвитку пізнавальних здібностей дітей і використовувала для цього спеціальні дидактичні матеріали. Характеристика сенситивних періодів, які розглядаються у статті, дозволяє створити навколо дитини таке середовище, щоб воно сприяло розвитку навичок. Ключові слова: методика, гувернер, вільне виховання, сенситивні періоди, Монтессорі – матеріали.
The topicality of the researched theme is in the fact, that there appear in the last decades new pedagogical theories, devoted to early child development, as well as new preschool and groups open to prepare kids to a school, which work after original domestic and foreign methods. All of them pursue one purpose – to help parents in the child development, in particular the system of preschool education of Maria Montessori, who has paid much attention to the development of cognitive capabilities of children and has used the special didactics materials for this purpose. Key words: method, governer, free education, sensitive periods, Montessori are materials.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5744
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ МАРІЇ МОНТЕССОРІ.pdf192.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.