Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГайдай, Ірина Віталіївна-
dc.date.accessioned2016-01-13T09:49:46Z-
dc.date.available2016-01-13T09:49:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГайдай, І. В. Когнітивний критерій підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями [Текст] / І. В. Гайдай // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 36–38. – Бібліогр.: с. 38 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5775-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями. Автор основний акцент робить на розгляді питання когнітивного критерію, як важливої складової професійної підготовки в цілому. Ключові слова: педагогічна занедбаність, професійна підготовка, знання.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issue of higher educational establishment students preparing to the work with the pedagogically neglected pupils. Much attention has been paid to the issue of cognitive criterion, as an important constituent of professional training on the whole. Keywords: pedagogical neglect, professional training, knowledge.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічна занедбаністьuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectзнанняuk
dc.titleКогнітивний критерій підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнямиuk
dc.title.alternativeCognitive criterion of higher educational establishments students to the work with pedagogically neglected childrenuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.