Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5775
Назва: Когнітивний критерій підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями
Інші назви: Cognitive criterion of higher educational establishments students to the work with pedagogically neglected children
Автори: Гайдай, Ірина Віталіївна
Ключові слова: педагогічна занедбаність, професійна підготовка, знання
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Гайдай, І. В. Когнітивний критерій підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями [Текст] / І. В. Гайдай // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 36–38. – Бібліогр.: с. 38 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями. Автор основний акцент робить на розгляді питання когнітивного критерію, як важливої складової професійної підготовки в цілому. Ключові слова: педагогічна занедбаність, професійна підготовка, знання.
The author of the article has considered the issue of higher educational establishment students preparing to the work with the pedagogically neglected pupils. Much attention has been paid to the issue of cognitive criterion, as an important constituent of professional training on the whole. Keywords: pedagogical neglect, professional training, knowledge.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5775
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.