Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5775
Название: Когнітивний критерій підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями
Другие названия: Cognitive criterion of higher educational establishments students to the work with pedagogically neglected children
Авторы: Гайдай, Ірина Віталіївна
Ключевые слова: педагогічна занедбаність, професійна підготовка, знання
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Гайдай, І. В. Когнітивний критерій підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями [Текст] / І. В. Гайдай // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 36–38. – Бібліогр.: с. 38 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями. Автор основний акцент робить на розгляді питання когнітивного критерію, як важливої складової професійної підготовки в цілому. Ключові слова: педагогічна занедбаність, професійна підготовка, знання.
The author of the article has considered the issue of higher educational establishment students preparing to the work with the pedagogically neglected pupils. Much attention has been paid to the issue of cognitive criterion, as an important constituent of professional training on the whole. Keywords: pedagogical neglect, professional training, knowledge.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5775
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.