Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5775
Title: Когнітивний критерій підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями
Other Titles: Cognitive criterion of higher educational establishments students to the work with pedagogically neglected children
Authors: Гайдай, Ірина Віталіївна
Keywords: педагогічна занедбаність, професійна підготовка, знання
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Гайдай, І. В. Когнітивний критерій підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями [Текст] / І. В. Гайдай // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 36–38. – Бібліогр.: с. 38 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена проблемі підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями. Автор основний акцент робить на розгляді питання когнітивного критерію, як важливої складової професійної підготовки в цілому. Ключові слова: педагогічна занедбаність, професійна підготовка, знання.
The author of the article has considered the issue of higher educational establishment students preparing to the work with the pedagogically neglected pupils. Much attention has been paid to the issue of cognitive criterion, as an important constituent of professional training on the whole. Keywords: pedagogical neglect, professional training, knowledge.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5775
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.