Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58028
Title: Регіональний маркетинг як складова стратегічного потенціалу області
Authors: Щелкунова, Олена Володимирівна
Keywords: потенціал, регіон, регіональний маркетинг, споживачі, сегмент
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Щелкунова, О. В. Регіональний маркетинг як складова стратегічного потенціалу області/ О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС:збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 48-51. – Бібліогр.: с. 51 (5 назв).
Abstract: У наведеній статті автор розглядає новий підхід до формування потенціалу розвитку області на основі впровадження та розвитку регіонального маркетингу. На основі критичного огляду сучаснuх вuзначень вдосконалено наповнення категорії регіонального маркетиигу. Запропонована схема складових стратегічного потенціалу області та показано місце регіонального маркетингу в системі стратегічного потенціалу. З іншого боку, розкриті складові елементи cucтeми регіонального маркетингу . .У статті також запропоновано класифікацію цілей регіонального маркетингу, групування споживачів регіонального ринку, та етапи впровадження регіонального маркетингу.
Description: https://drive.google.com/file/d/1CBR-EAHiUvAgYMv7k86Ruoaw6S_7ZAa7/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58028
ISBN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.