Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигалина, Юрій Вікентійович-
dc.date.accessioned2024-01-30T07:29:21Z-
dc.date.available2024-01-30T07:29:21Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМигалина, Ю. В. Проблеми маркетингової освіти в Україні/ Ю. В. Мигалина // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23 : Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 11-14.uk
dc.identifier.issn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58036-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1clCFmv2PGLs8H8yCZyI4DniQeNWkeyqJ/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ доповіді йде мова про приєднання України до Болонського процесу. Висвітлені проблемні питання освіти України в зв'язку з цим приєднанням. Зокрема акцентується увага на ситуації з підготовкою фахівців з маркетингу в Україні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectБолонський процесuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectкваліфікаціяuk
dc.subjectвища професійна освітаuk
dc.subjectмаркетологиuk
dc.subjectЄвропейськоії Кредитної Трансферної Системи (ECTS)uk
dc.titleПроблеми маркетингової освіти в Україніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.