Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58036
Название: Проблеми маркетингової освіти в Україні
Авторы: Мигалина, Юрій Вікентійович
Ключевые слова: Болонський процес, освіта, кваліфікація, вища професійна освіта, маркетологи, Європейськоії Кредитної Трансферної Системи (ECTS)
Дата публикации: 2007
Издательство: УжНУ
Библиографическое описание: Мигалина, Ю. В. Проблеми маркетингової освіти в Україні/ Ю. В. Мигалина // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23 : Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 11-14.
Краткий осмотр (реферат): У доповіді йде мова про приєднання України до Болонського процесу. Висвітлені проблемні питання освіти України в зв'язку з цим приєднанням. Зокрема акцентується увага на ситуації з підготовкою фахівців з маркетингу в Україні.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1clCFmv2PGLs8H8yCZyI4DniQeNWkeyqJ/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58036
ISSN: 966-8269-18-3
Располагается в коллекциях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.