Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58036
Title: Проблеми маркетингової освіти в Україні
Authors: Мигалина, Юрій Вікентійович
Keywords: Болонський процес, освіта, кваліфікація, вища професійна освіта, маркетологи, Європейськоії Кредитної Трансферної Системи (ECTS)
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Мигалина, Ю. В. Проблеми маркетингової освіти в Україні/ Ю. В. Мигалина // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23 : Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 11-14.
Abstract: У доповіді йде мова про приєднання України до Болонського процесу. Висвітлені проблемні питання освіти України в зв'язку з цим приєднанням. Зокрема акцентується увага на ситуації з підготовкою фахівців з маркетингу в Україні.
Description: https://drive.google.com/file/d/1clCFmv2PGLs8H8yCZyI4DniQeNWkeyqJ/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58036
ISSN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.