Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58036
Назва: Проблеми маркетингової освіти в Україні
Автори: Мигалина, Юрій Вікентійович
Ключові слова: Болонський процес, освіта, кваліфікація, вища професійна освіта, маркетологи, Європейськоії Кредитної Трансферної Системи (ECTS)
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Мигалина, Ю. В. Проблеми маркетингової освіти в Україні/ Ю. В. Мигалина // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23 : Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 11-14.
Короткий огляд (реферат): У доповіді йде мова про приєднання України до Болонського процесу. Висвітлені проблемні питання освіти України в зв'язку з цим приєднанням. Зокрема акцентується увага на ситуації з підготовкою фахівців з маркетингу в Україні.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1clCFmv2PGLs8H8yCZyI4DniQeNWkeyqJ/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58036
ISSN: 966-8269-18-3
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.