Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58046
Title: Роль маркетингу у прикордонних економічних відносинах України з країнами-членами Європейського Союзу
Authors: Чучка, Іван Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Keywords: маркетинг, регіональний і територіальний маркетинг, процеси європейської інтеграції
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Чучка, І. М. Роль маркетингу у прикордонних економічних відносинах України з країнами-членами Європейського Союзу/ І. М. Чучка, І. П. Студеняк // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23 : Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 25-27. – Бібліогр.: с. 27 (5 назв).
Abstract: В доповіді досліджують вплив маркетингу на розвиток транскордонного економічного співробітництва і такої важливої його складової, як економічна співпраця на прикордонних територіях. Проаналізовано фактори, які впливають на проблеми маркетингу у розвитку регіональної співпраці.
Description: https://drive.google.com/file/d/1g3RruvPSBg5sYUates4n3Z1hum8XyZhi/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58046
ISSN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.