Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58046
Назва: Роль маркетингу у прикордонних економічних відносинах України з країнами-членами Європейського Союзу
Автори: Чучка, Іван Михайлович
Студеняк, Ігор Петрович
Ключові слова: маркетинг, регіональний і територіальний маркетинг, процеси європейської інтеграції
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Чучка, І. М. Роль маркетингу у прикордонних економічних відносинах України з країнами-членами Європейського Союзу/ І. М. Чучка, І. П. Студеняк // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23 : Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 25-27. – Бібліогр.: с. 27 (5 назв).
Короткий огляд (реферат): В доповіді досліджують вплив маркетингу на розвиток транскордонного економічного співробітництва і такої важливої його складової, як економічна співпраця на прикордонних територіях. Проаналізовано фактори, які впливають на проблеми маркетингу у розвитку регіональної співпраці.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1g3RruvPSBg5sYUates4n3Z1hum8XyZhi/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58046
ISSN: 966-8269-18-3
Розташовується у зібраннях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.