Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58129
Title: Система маркетингу в агросфері міжнародної торгівлі та її вплив на розвиток транскордонне співробітництво
Authors: Бочко, Олена Юріївна
Keywords: система маркетингу, сільськогосподарська продукція, зовнішньоекономічна діяльність, міжнародний маркетинг, транскордонне співробітництво
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Бочко, О. Ю. Система маркетингу в агросфері міжнародної торгівлі та її вплив на розвиток транскордонне співробітництво/ О. Ю. Бочко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 52-54. – Бібліогр.: с. 54 (4 назви).
Abstract: Стаття призначена проблемам вивчення системи маркетингу в агросфері міжнародної торгівлі та її вплив на розвиток транскордонного співробітництва, поліпшення умов торгівлі та проблеми розвитку транскордонного співробітництва. Значна увага приділяється Львівській області та її співробітництво з державою-сусідом Польщею. Підкреслюється важливість транскордонного співробітництва, що є необхідним для реалізації України свого національного інтересу та покращення діяльності Єврорегіонів.
Description: https://drive.google.com/file/d/1hti491AVeHI6nu1QV0YM5q5hoUB2u8zF/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58129
ISBN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.