Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58129
Название: Система маркетингу в агросфері міжнародної торгівлі та її вплив на розвиток транскордонне співробітництво
Авторы: Бочко, Олена Юріївна
Ключевые слова: система маркетингу, сільськогосподарська продукція, зовнішньоекономічна діяльність, міжнародний маркетинг, транскордонне співробітництво
Дата публикации: 2007
Издательство: УжНУ
Библиографическое описание: Бочко, О. Ю. Система маркетингу в агросфері міжнародної торгівлі та її вплив на розвиток транскордонне співробітництво/ О. Ю. Бочко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 52-54. – Бібліогр.: с. 54 (4 назви).
Краткий осмотр (реферат): Стаття призначена проблемам вивчення системи маркетингу в агросфері міжнародної торгівлі та її вплив на розвиток транскордонного співробітництва, поліпшення умов торгівлі та проблеми розвитку транскордонного співробітництва. Значна увага приділяється Львівській області та її співробітництво з державою-сусідом Польщею. Підкреслюється важливість транскордонного співробітництва, що є необхідним для реалізації України свого національного інтересу та покращення діяльності Єврорегіонів.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1hti491AVeHI6nu1QV0YM5q5hoUB2u8zF/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58129
ISBN: 966-8269-18-3
Располагается в коллекциях:Спеціальний випуск. Серія: Економіка, Випуск 23 (2007)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.