Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58136
Title: Роль та значення маркетингових досліджень ринку взуття в контексті євроінтеграційних та глобалізаційних процесів і впливу на процеси регіонального ринку
Authors: Каганець, Мирослава Василівна
Фордзюн, Юрій lванович
Keywords: взуття, якість, функції, ціна, критерії, анкета, споживач, виробник, державне регулювання
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Каганець, М. В. Роль та значення маркетингових досліджень ринку взуття в контексті євроінтеграційних та глобалізаційних процесів і впливу на процеси регіонального ринку/ М. В. Каганець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка./ редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 55-58. – Бібліогр.: с. 58 (5 назв).
Abstract: Стаття присвячена маркетинговому дослідженню ринку взуття в Україні. Методом анкетного опитування проводилось вивчення думок потенційних споживачів щодо взуття. Вивчались обізнаність, мотивація споживачів щодо вибору взуття, здійснювалась класифікація споживачів на групи. Виявлено закономірний зв'язок між наявністю неякісного взуття на споживчому ринку та загальною необізнаністю споживача щодо критеріїв якості взуття. Запропоновано спосіб швидкої оцінки якості взуття споживачами у відповідності з гаслом - «Розумна ціна - відповідна якість».
Description: https://drive.google.com/file/d/1wprkEsx_lV24k-s3XuDj-ppIv2gaKJeY/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58136
ISBN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.