Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58164
Title: Маркетинг індивідуалізованих банківських послуг в умовах транскордонного співробітництва
Authors: Пенцах, Євген Ярославович
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ
Citation: Пенцак, Є. Я. Маркетинг індивідуалізованих банківських послуг в умовах транскордонного співробітництва/ Є. Я. Пенцак// Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка. / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 59-63. – Бібліогр.: с. 63 (6 назв).
Abstract: У роботі розглядається маркетинговий підхід до сегментації важливих клієнтів банку у сфері надання послуг з приватного банківництва. Ця нова послуга була запропонована кількома мережами українських банків з метою надання своїм клієнтам різноманітних послуг з управління інвестиційним портфелем клієнта. У роботі запропоновано економіко-математичний підхід до визначення індивідуальних параметрів клієнта, які повністю визначають внутрішні характеристики інвестора у його ставленні до ризику. Навчившись визначати такі приховані характеристики важливого клієнта, дозволить фінансовому консультанту банку запропонувати найбільш пристосований до індивідуальних характеристик клієнта інвестиційний портфель і в подальшому управляти ним.
Description: https://drive.google.com/file/d/1tX9PuJf63CWB0K_e3P8dkxtgpjKta19J/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58164
ISBN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.