Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗембицька, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-01-14T08:11:17Z-
dc.date.available2016-01-14T08:11:17Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗембицька, М. В. Ефективність наставництва на різних етапах професійного розвитку вчителів-початківців (на прикладі США) [Текст] / М. В. Зембицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 59–62. – Бібліогр.: с. 62 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5817-
dc.description.abstractАвтором статті здійснено аналіз професійного розвитку вчителів-початківців, виокремлено його основні етапи, а також визначено факторами, що сприяють інтенсифікації проходження вчителями стадій професійного розвитку вчителя. Дослідження містить аналіз психолого-педагогічної літератури і результатів експериментальних досліджень, одержаних науковцями США з метою визначення ефективності наставництва як однієї з умов професійного розвитку учителів-початківців. Ключові слова: наставник, підопічний, учитель-початківець, наставництво, професійний розвиток.uk
dc.description.abstractThe author of the study has analyzed novice teacher professional development, identi ed its main stages and determined the stimulants of teacher transition through the professional development stages. The research contains the analysis of psychological and educational literature, as well as the results of experimental studies carried out by US researchers in order to assess the effectiveness of mentoring as a condition underlying the professional development of novice teachers. Key words: mentor, protégé (mentee), novice (new, beginning) teacher, mentoring, professional development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнаставникuk
dc.subjectпідопічнийuk
dc.subjectучитель-початківецьuk
dc.subjectнаставництвоuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.titleЕфективність наставництва на різних етапах професійного розвитку вчителів-початківців (на прикладі США)uk
dc.title.alternativeMentoring efficacy during different stages of novice teacher development (US experience)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.