Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5817
Название: | Ефективність наставництва на різних етапах професійного розвитку вчителів-початківців (на прикладі США) |
Другие названия: | Mentoring efficacy during different stages of novice teacher development (US experience) |
Авторы: | Зембицька, Марина Володимирівна |
Ключевые слова: | наставник, підопічний, учитель-початківець, наставництво, професійний розвиток |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Библиографическое описание: | Зембицька, М. В. Ефективність наставництва на різних етапах професійного розвитку вчителів-початківців (на прикладі США) [Текст] / М. В. Зембицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 59–62. – Бібліогр.: с. 62 (15 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | Автором статті здійснено аналіз професійного розвитку вчителів-початківців, виокремлено його основні етапи, а також визначено факторами, що сприяють інтенсифікації проходження вчителями стадій професійного розвитку вчителя. Дослідження містить аналіз психолого-педагогічної літератури і результатів експериментальних досліджень, одержаних науковцями США з метою визначення ефективності наставництва як однієї з умов професійного розвитку учителів-початківців.
Ключові слова: наставник, підопічний, учитель-початківець, наставництво, професійний розвиток. The author of the study has analyzed novice teacher professional development, identi ed its main stages and determined the stimulants of teacher transition through the professional development stages. The research contains the analysis of psychological and educational literature, as well as the results of experimental studies carried out by US researchers in order to assess the effectiveness of mentoring as a condition underlying the professional development of novice teachers. Key words: mentor, protégé (mentee), novice (new, beginning) teacher, mentoring, professional development. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5817 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕФЕКТИВНІСТЬ НАСТАВНИЦТВА НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ.pdf | 216.84 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.