Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5817
Title: Ефективність наставництва на різних етапах професійного розвитку вчителів-початківців (на прикладі США)
Other Titles: Mentoring efficacy during different stages of novice teacher development (US experience)
Authors: Зембицька, Марина Володимирівна
Keywords: наставник, підопічний, учитель-початківець, наставництво, професійний розвиток
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Зембицька, М. В. Ефективність наставництва на різних етапах професійного розвитку вчителів-початківців (на прикладі США) [Текст] / М. В. Зембицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 59–62. – Бібліогр.: с. 62 (15 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Автором статті здійснено аналіз професійного розвитку вчителів-початківців, виокремлено його основні етапи, а також визначено факторами, що сприяють інтенсифікації проходження вчителями стадій професійного розвитку вчителя. Дослідження містить аналіз психолого-педагогічної літератури і результатів експериментальних досліджень, одержаних науковцями США з метою визначення ефективності наставництва як однієї з умов професійного розвитку учителів-початківців. Ключові слова: наставник, підопічний, учитель-початківець, наставництво, професійний розвиток.
The author of the study has analyzed novice teacher professional development, identi ed its main stages and determined the stimulants of teacher transition through the professional development stages. The research contains the analysis of psychological and educational literature, as well as the results of experimental studies carried out by US researchers in order to assess the effectiveness of mentoring as a condition underlying the professional development of novice teachers. Key words: mentor, protégé (mentee), novice (new, beginning) teacher, mentoring, professional development.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5817
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.