Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5817
Назва: Ефективність наставництва на різних етапах професійного розвитку вчителів-початківців (на прикладі США)
Інші назви: Mentoring efficacy during different stages of novice teacher development (US experience)
Автори: Зембицька, Марина Володимирівна
Ключові слова: наставник, підопічний, учитель-початківець, наставництво, професійний розвиток
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Зембицька, М. В. Ефективність наставництва на різних етапах професійного розвитку вчителів-початківців (на прикладі США) [Текст] / М. В. Зембицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 59–62. – Бібліогр.: с. 62 (15 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Автором статті здійснено аналіз професійного розвитку вчителів-початківців, виокремлено його основні етапи, а також визначено факторами, що сприяють інтенсифікації проходження вчителями стадій професійного розвитку вчителя. Дослідження містить аналіз психолого-педагогічної літератури і результатів експериментальних досліджень, одержаних науковцями США з метою визначення ефективності наставництва як однієї з умов професійного розвитку учителів-початківців. Ключові слова: наставник, підопічний, учитель-початківець, наставництво, професійний розвиток.
The author of the study has analyzed novice teacher professional development, identi ed its main stages and determined the stimulants of teacher transition through the professional development stages. The research contains the analysis of psychological and educational literature, as well as the results of experimental studies carried out by US researchers in order to assess the effectiveness of mentoring as a condition underlying the professional development of novice teachers. Key words: mentor, protégé (mentee), novice (new, beginning) teacher, mentoring, professional development.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5817
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.