Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5828
Название: | Сутність і зміст соціально-педагогічної роботи як категорії соціальної педагогіки |
Другие названия: | Essence and content of social-pedagogic work as a category of social pedagogics |
Авторы: | Караман, Олена Леонідівна |
Ключевые слова: | категорії, соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічна робота |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Библиографическое описание: | Караман, О. Л. Сутність і зміст соціально-педагогічної роботи як категорії соціальної педагогіки [Текст] / О. Л. Караман // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 69–72. – Бібліогр.: с. 72 (11 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті уточнено сутність і зміст соціально-педагогічної роботи як категорії соціальної педагогіки. У ході дослідження встановлено, що ці два поняття не тотожні, хоча й близькі за значенням. Термін «соціально-педагогічна діяльність» доцільно використовувати для позначення професійної діяльності фахівців, що має різні напрями і зміст, але відрізняється більшим ступенем узагальнення та абстракції, а поняття «соціально-педагогічна робота» краще використовувати в контексті організації та здійснення безпосередньої практичної соціально-педагогічної роботи з конкретними категоріями осіб у певному соціальному закладі.
Ключові слова: категорії, соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічна робота. The topicality of the theme chosen for the given research is been caused by the fact that the inconsistent use of such de nitions, as «sociallypedagogical activity» and «socially-pedagogical work» is been observed in the modern socially-pedagogical theory and practice Therefore the article purpose is to specify essence and the content of socially-pedagogical work as categories of social pedagogics. The research results have established that these two concepts aren't identical, though are faithful. The term «socially-pedagogical activity» is expedient for using for a designation of professional work of experts which has different directions and content, but differs to a high degree with generalization and abstraction, and «socially-pedagogical work» concept is better to be used in a context of the organization and realization of direct sociallypedagogical work with concrete categories of population and in certain social establishment. Keywords: categories, socially-pedagogical activity, socially-pedagogical work. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5828 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
СУТНІСТЬ І ЗМІСТ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ.pdf | 247.71 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.