Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоновал, Олександр Андрійович-
dc.date.accessioned2016-01-15T07:34:00Z-
dc.date.available2016-01-15T07:34:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКоновал, О. А. Задачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинаміки [Текст] / О. А. Коновал // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 84–87. – Бібліогр.: с. 86–87 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837-
dc.description.abstractОбґрунтовуються доцільність побудови методики навчання електродинаміки на основі задачного підходу до організації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах. Ключові слова: електродинаміка, задачний підхід, освітні заклади.uk
dc.description.abstractThe expedience of construction of method of teaching of electrodynamics has been grounded on the basis of the task approach to the organization of educational process in the higher pedagogical educational establishments. Key words: electrodynamics, task based approach, educational establishments.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectелектродинамікаuk
dc.subjectзадачний підхідuk
dc.subjectосвітні закладиuk
dc.titleЗадачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинамікиuk
dc.title.alternativeTask approach and principle of fundamentalisation while teaching classic electrodynamicsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ.pdf267.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.