Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоновал, Олександр Андрійович-
dc.date.accessioned2016-01-15T07:34:00Z-
dc.date.available2016-01-15T07:34:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКоновал, О. А. Задачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинаміки [Текст] / О. А. Коновал // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 84–87. – Бібліогр.: с. 86–87 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837-
dc.description.abstractОбґрунтовуються доцільність побудови методики навчання електродинаміки на основі задачного підходу до організації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах. Ключові слова: електродинаміка, задачний підхід, освітні заклади.uk
dc.description.abstractThe expedience of construction of method of teaching of electrodynamics has been grounded on the basis of the task approach to the organization of educational process in the higher pedagogical educational establishments. Key words: electrodynamics, task based approach, educational establishments.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectелектродинамікаuk
dc.subjectзадачний підхідuk
dc.subjectосвітні закладиuk
dc.titleЗадачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинамікиuk
dc.title.alternativeTask approach and principle of fundamentalisation while teaching classic electrodynamicsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ.pdf267.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.