Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837
Назва: | Задачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинаміки |
Інші назви: | Task approach and principle of fundamentalisation while teaching classic electrodynamics |
Автори: | Коновал, Олександр Андрійович |
Ключові слова: | електродинаміка, задачний підхід, освітні заклади |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Коновал, О. А. Задачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинаміки [Текст] / О. А. Коновал // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 84–87. – Бібліогр.: с. 86–87 (13 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовуються доцільність побудови методики навчання електродинаміки на основі задачного підходу до організації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах.
Ключові слова: електродинаміка, задачний підхід, освітні заклади. The expedience of construction of method of teaching of electrodynamics has been grounded on the basis of the task approach to the organization of educational process in the higher pedagogical educational establishments. Key words: electrodynamics, task based approach, educational establishments. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ.pdf | 267.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.