Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837
Title: Задачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинаміки
Other Titles: Task approach and principle of fundamentalisation while teaching classic electrodynamics
Authors: Коновал, Олександр Андрійович
Keywords: електродинаміка, задачний підхід, освітні заклади
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Коновал, О. А. Задачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинаміки [Текст] / О. А. Коновал // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 84–87. – Бібліогр.: с. 86–87 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Обґрунтовуються доцільність побудови методики навчання електродинаміки на основі задачного підходу до організації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах. Ключові слова: електродинаміка, задачний підхід, освітні заклади.
The expedience of construction of method of teaching of electrodynamics has been grounded on the basis of the task approach to the organization of educational process in the higher pedagogical educational establishments. Key words: electrodynamics, task based approach, educational establishments.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ.pdf267.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.