Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837
Название: Задачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинаміки
Другие названия: Task approach and principle of fundamentalisation while teaching classic electrodynamics
Авторы: Коновал, Олександр Андрійович
Ключевые слова: електродинаміка, задачний підхід, освітні заклади
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Коновал, О. А. Задачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинаміки [Текст] / О. А. Коновал // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 84–87. – Бібліогр.: с. 86–87 (13 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовуються доцільність побудови методики навчання електродинаміки на основі задачного підходу до організації навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах. Ключові слова: електродинаміка, задачний підхід, освітні заклади.
The expedience of construction of method of teaching of electrodynamics has been grounded on the basis of the task approach to the organization of educational process in the higher pedagogical educational establishments. Key words: electrodynamics, task based approach, educational establishments.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5837
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ.pdf267.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.