Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58478
Title: Using the corpus approach in teaching English idioms
Other Titles: Використання корпусного підходу у вивченні англійських ідіом
Authors: Tomenchuk, Maryana
Томенчук, Мар’яна Василівна
Keywords: idiom, corpus, corpus linguistics, COCA corpus, EFL teaching, ідіома, корпус, корпусна лінгвістика, Корпус сучасної американської англійської мови, навчання англійської мови як іноземної
Issue Date: 2023
Publisher: ПП Данило С. І.
Citation: Tomenchuk, Maryana Using the corpus approach in teaching English idioms / Maryana Tomenchuk // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія. На пошану Василя Німчука, члена-кореспондента НАН України, доктора філологічних наук, професора (до 90-річчя з дня народження) / редкол.: М. Номачі (голов. ред), Н. Венжинович (голов. ред. ради), Ю. Бідзіля та ін. – Ужгород : ПП Данило С. І., 2023. – Вип. 2 (50). – С. 431–438. – Бібліогр.: с. 437–438 (23 назви); рез. англ., укр.
Series/Report no.: Філологія;
Abstract: Idioms, as cultural reflections deeply ingrained within language, offer invaluable insights into social values, customs, and beliefs. This article studies the crucial role that idioms play in foreign language teaching, focusing on the powerful tool of the Corpus of Contemporary American English (COCA) to enhance language proficiency and cultural understanding. The study on incorporating corpus linguistics to teach idioms in EFL classrooms holds significant relevance as it enriches language skills, fosters intercultural awareness, and empowers language instructors to make informed decisions for effective teaching. The aim of this research is to expand the existing literature by introducing an algorithm and instructional activities for teaching idioms through corpus analysis, offering valuable insights to language educators striving to optimize their students’ learning experiences with idiomatic expressions. The methodology includes guiding students in accessing and navigating the corpus, conducting targeted searches for idioms, examining their variations and contextual usage, and engaging in data-driven learning to enhance their comprehension and usage of idiomatic expressions. Immersing students in contextualized idiomatic expressions across diverse genres, registers, and historical periods, teachers can cultivate a profound appreciation for the dynamic evolution of language over time. The significance of contextual analysis is underscored, guiding educators in enabling learners to discern the subtle nuances and shades of meaning in idiom usage. Engaging students in creative exercises, such as composing dialogues and stories, can foster practical application and reinforce the seamless integration of idioms into authentic language contexts. This article emphasizes the thoughtful usage of the COCA corpus as an essential resource in EFL classrooms by teachers who strive to help their students in acquiring the rich tapestry of idioms and gaining a deeper understanding of language and culture.
Ідіоматичні вислови як відображення культури, які глибоко вкорінені в мові, дають цінне уявлення про соціальні цінності, звичаї та вірування. У цій статті досліджується важлива роль, яку ідіоми відіграють у викладанні іноземної мови, з особливим фокусом на такому потужному інструменті, як Корпус сучасної американської англійської мови (COCA), для покращення рівня володіння мовою та розуміння культури. Дослідження, присвячене використанню корпусної лінгвістики у навчанні ідіом на заняттях з англійської мови, є надзвичайно актуальним, оскільки воно вивчає методи навчання мови, що сприяють збагаченню мовних навичок та підвищенню міжкультурної обізнаності, даючи можливість викладачам приймати обґрунтовані рішення для ефективного викладання. Мета цього дослідження – доповнити наявну літературу з досліджуваної проблеми та представити алгоритм та навчальні вправи для викладання ідіом на основі корпусного аналізу, пропонуючи цінну інформацію для викладачів іноземних мов, які прагнуть оптимізувати процес навчання своїх студентів. Методологія охоплює керівництво для студентів у доступі до корпусу та навігації по ньому, проведення цілеспрямованого пошуку ідіом, вивчення їхніх варіацій та контекстуального використання, а також їхнього залучення до навчання з метою покращення розуміння та використання ідіоматичних висловів. Ознайомлюючи учнів із контекстуальними ідіомами в різних жанрах, регістрах та історичних періодах, викладачі можуть виховати в них глибоке розуміння динамічного розвитку мови в часі. Підкреслюється важливість контекстуального аналізу, який допоможе навчити студентів розрізняти найтонші нюанси та відтінки значення у вживанні ідіом. Залучення студентів до творчих вправ, зокрема таких, як складання діалогів та історій, може сприяти практичному застосуванню ідіом і посилити їхню інтеграцію в автентичний мовний контекст. У цій статті підкреслюється важливість виваженого використання корпусу як важливого ресурсу на заняттях з англійської мови викладачами, які прагнуть допомогти своїм студентам у вивченні багатого розмаїття ідіом та глибшому розумінні мови та культури.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58478
ISSN: 2663-6840
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 2 (50) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
USING THE CORPUS APPROACH IN TEACHING ENGLISH.pdf463.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.