Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКончович, Катерина Тиберіївна-
dc.date.accessioned2016-01-15T08:35:07Z-
dc.date.available2016-01-15T08:35:07Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКончович, К. Т. Основні вимоги до теоретичної та практичної кваліфікації вчителя іноземної мови [Текст] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 87–89. – Бібліогр.: с. 89 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5853-
dc.description.abstractПрофесійна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови – це інтегральне особистісне утворення, що включає ціннісно-мотиваційний (мотиви, ціннісні орієнтації, професійні позиції, ставлення), когнітивно-операційний (знання, уміння, навички), особистісний (особистісні якості та здібності) і рефлексивний (самоаналіз, самооцінка, самокорекція, самовдосконалення) компоненти, які забезпечують здатність ефективно виконувати професійні обов’язки вчителя іноземної мови. З іншого боку, вона є результатом оволодіння (у процесі соціально-гуманітарної, психолого-педагогічної, фахової і практичної підготовки) професійними компетенціями вчителя іноземної мови. Особливістю процесу формування професійної компетенції з іноземної мови є те, що частиною згаданих компетенцій майбутній учитель оволодіває в процесі підготовки з першої спеціальності. Ключові слова: професійна компетенція, педагогічна майстерність, теоретична кваліфікація, практична кваліфікація, комунікативна компетенція, мовленнєва компетенція, мовна компетенція, соціокультурна компетенція, лінгвометодична компетенція.uk
dc.description.abstractThe professional competentness of the future English teacher is the integral personal creation, which contains appreciatively- motivational (motives, professional position, attitude), cognitive (knowledge, skills), personal (personal features and skills), re exive (self-correction, selfassessment) components with the help of which the effective professional duties of foreign language teacher have been considered. On the other hand, it is the result of professional competence acquisition (in the process of professional and practical training).The peculiarity of foreign language professional competence formation is in the fact that the half of these competences he acquires during his training at the  rst speciality. Key words: professional competentness, pedagogical mastery, theoretical competence, practical competence, communicative competence, language competence, socio-cultural competence, linguomethodological competence.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна компетенціяuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectтеоретична кваліфікаціяuk
dc.subjectпрактична кваліфікаціяuk
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk
dc.subjectмовленнєва компетенціяuk
dc.subjectмовна компетенціяuk
dc.subjectсоціокультурна компетенціяuk
dc.subjectлінгвометодична компетенціяuk
dc.titleОсновні вимоги до теоритичної та практичної кваліфікації вчителя іноземної мовиuk
dc.title.alternativeMain demands to the theoretical and practical qualification of foreign language teacheruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ТЕОРИТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ.pdf245.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.