Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5853
Назва: Основні вимоги до теоритичної та практичної кваліфікації вчителя іноземної мови
Інші назви: Main demands to the theoretical and practical qualification of foreign language teacher
Автори: Кончович, Катерина Тиберіївна
Ключові слова: професійна компетенція, педагогічна майстерність, теоретична кваліфікація, практична кваліфікація, комунікативна компетенція, мовленнєва компетенція, мовна компетенція, соціокультурна компетенція, лінгвометодична компетенція
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Кончович, К. Т. Основні вимоги до теоретичної та практичної кваліфікації вчителя іноземної мови [Текст] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 87–89. – Бібліогр.: с. 89 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Професійна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови – це інтегральне особистісне утворення, що включає ціннісно-мотиваційний (мотиви, ціннісні орієнтації, професійні позиції, ставлення), когнітивно-операційний (знання, уміння, навички), особистісний (особистісні якості та здібності) і рефлексивний (самоаналіз, самооцінка, самокорекція, самовдосконалення) компоненти, які забезпечують здатність ефективно виконувати професійні обов’язки вчителя іноземної мови. З іншого боку, вона є результатом оволодіння (у процесі соціально-гуманітарної, психолого-педагогічної, фахової і практичної підготовки) професійними компетенціями вчителя іноземної мови. Особливістю процесу формування професійної компетенції з іноземної мови є те, що частиною згаданих компетенцій майбутній учитель оволодіває в процесі підготовки з першої спеціальності. Ключові слова: професійна компетенція, педагогічна майстерність, теоретична кваліфікація, практична кваліфікація, комунікативна компетенція, мовленнєва компетенція, мовна компетенція, соціокультурна компетенція, лінгвометодична компетенція.
The professional competentness of the future English teacher is the integral personal creation, which contains appreciatively- motivational (motives, professional position, attitude), cognitive (knowledge, skills), personal (personal features and skills), re exive (self-correction, selfassessment) components with the help of which the effective professional duties of foreign language teacher have been considered. On the other hand, it is the result of professional competence acquisition (in the process of professional and practical training).The peculiarity of foreign language professional competence formation is in the fact that the half of these competences he acquires during his training at the  rst speciality. Key words: professional competentness, pedagogical mastery, theoretical competence, practical competence, communicative competence, language competence, socio-cultural competence, linguomethodological competence.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5853
Розташовується у зібраннях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ТЕОРИТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ.pdf245.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.