Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5853
Название: Основні вимоги до теоритичної та практичної кваліфікації вчителя іноземної мови
Другие названия: Main demands to the theoretical and practical qualification of foreign language teacher
Авторы: Кончович, Катерина Тиберіївна
Ключевые слова: професійна компетенція, педагогічна майстерність, теоретична кваліфікація, практична кваліфікація, комунікативна компетенція, мовленнєва компетенція, мовна компетенція, соціокультурна компетенція, лінгвометодична компетенція
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Кончович, К. Т. Основні вимоги до теоретичної та практичної кваліфікації вчителя іноземної мови [Текст] / К. Т. Кончович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 87–89. – Бібліогр.: с. 89 (10 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Професійна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови – це інтегральне особистісне утворення, що включає ціннісно-мотиваційний (мотиви, ціннісні орієнтації, професійні позиції, ставлення), когнітивно-операційний (знання, уміння, навички), особистісний (особистісні якості та здібності) і рефлексивний (самоаналіз, самооцінка, самокорекція, самовдосконалення) компоненти, які забезпечують здатність ефективно виконувати професійні обов’язки вчителя іноземної мови. З іншого боку, вона є результатом оволодіння (у процесі соціально-гуманітарної, психолого-педагогічної, фахової і практичної підготовки) професійними компетенціями вчителя іноземної мови. Особливістю процесу формування професійної компетенції з іноземної мови є те, що частиною згаданих компетенцій майбутній учитель оволодіває в процесі підготовки з першої спеціальності. Ключові слова: професійна компетенція, педагогічна майстерність, теоретична кваліфікація, практична кваліфікація, комунікативна компетенція, мовленнєва компетенція, мовна компетенція, соціокультурна компетенція, лінгвометодична компетенція.
The professional competentness of the future English teacher is the integral personal creation, which contains appreciatively- motivational (motives, professional position, attitude), cognitive (knowledge, skills), personal (personal features and skills), re exive (self-correction, selfassessment) components with the help of which the effective professional duties of foreign language teacher have been considered. On the other hand, it is the result of professional competence acquisition (in the process of professional and practical training).The peculiarity of foreign language professional competence formation is in the fact that the half of these competences he acquires during his training at the  rst speciality. Key words: professional competentness, pedagogical mastery, theoretical competence, practical competence, communicative competence, language competence, socio-cultural competence, linguomethodological competence.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5853
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ТЕОРИТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ.pdf245.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.