Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/585
Title: Система підготовки майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров’я
Other Titles: System of training the teachers to saving and strengthening of professional health
Authors: Мешко, Галина Михайлівна
Keywords: майбутні вчителі, система підготовки, збереження і зміцнення професійного здоров’я
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Мешко, Г. М. Система підготовки майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров’я [Текст] / Г. М. Мешко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 125–129. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 128 (3 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумов- лена потребою спеціальної підготовки майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров’я, необхідністю створення системи такої підготовки. У статті визначено функції системи підготовки студентів до діяльності зі збере- ження і зміцнення професійного здоров’я. Охарактеризовано структурні компоненти цієї системи: цільовий, теоретико- методологічний, організаційно-змістовий, процесуально-ді- яльнісний, діагностичний і результативний. Розглянута у статті система підготовки визначає необхідність розробки практичних шляхів її реалізації.Ключові слова: майбутні вчителі, система підготовки, збереження і зміцнення професійного здоров’я.
Description: he actuality of the material presented in this article was predefined by the needs in special training of the intending teachers to saving and strengthening of professional health and by the necessity of development of a system of such training. The functions of the system of students’ training to activity in saving and strengthening of professional health have been defined in this research. The structural components of this system (target, theoretical and methodological, organizational and semantic, procedural and activity, diagnostic and effective) have been characterized in this article. The investigated training system defines the necessity for development if the practical ways for its realization. Key words: the intending teachers, the system of training, saving and strengthening of professional health.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/585
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.