Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещук, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2016-01-15T12:16:26Z-
dc.date.available2016-01-15T12:16:26Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛещук, Г. В. Форми та методи профорієнтаційної діяльності соціального педагога [Текст] / Г. В. Лещук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 106–109. – Бібліогр.: с. 109 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5897-
dc.description.abstractОскільки проблема професійного самовизначення молодої людини набуває особливої актуальності в умовах трансформаційних економічних процесів в українському суспільстві, коли успішний вибір професії є запорукою життєвої самореалізації особистості, то особлива відповідальність за цей вибір покладається на соціального педагога, який, будучи безпосереднім керівником процесу професійного самовизначення, має докласти максимальних зусиль для його оптимізації. Вибір ефективних методів і форм профорієнтаційної діяльності є необхідною умовою вдалого професійного самовизначення. У статті охарактеризовано основні форми і методи профорієнтаційної діяльності соціального педагога в умовах загальноосвітньої школи, подано класифікацію профорієнтаційних методів за різними кваліфікаційними ознаками. Подальшого вивчення в контексті даного дослідження заслуговують інноваційні методики профорієнтаційної роботи. Ключові слова: профорієнтаційна робота, методи і форми профорієнтаційної діяльності, класифікація методів профорієнтації.uk
dc.description.abstractAs a problem of professional self-determination of young man acquires the special actuality in the conditions of economic processes of transformations in Ukrainian society, when a successful choice of profession is the mortgage of vital self-realization of personality. A choice of effective methods and forms of vocational activity is the necessary condition of successful professional self-determination. In the article basic forms and methods of vocational orientation of a social pedagogue have been described at general school, classi cation of methods of vocational orientation has beenconsidered on different qualifying signs. A subsequent study has been deserved by the innovative methods of vocational orientation. Key words: vocational orientation, methods and forms of vocational orientation, classi cation of methods of vocational orientation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофорієнтаційна роботаuk
dc.subjectметоди і форми профорієнтаційної діяльностіuk
dc.subjectкласифікація методів профорієнтаціїuk
dc.titleФорми та методи профорієнтаційної діяльності соціального педагогаuk
dc.title.alternativeForms and methods of vocational orientation of a social pedagogueuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 21



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.